Twitter Facebook Delicious Digg Stumbleupon Favorites More
'Dearry' Indah Catatan Hidup

Ahad, 4 November 2012

Kursus di Cameron Highland

Dari 31 Oktober - 2 November 2012, dapat tawaran saat akhir kursus akrab tahap 1 di cameron highland.. pada awal tak bagi nama pun tapi ditawarkan untuk mengganti orang ape lagi jgn lepaskan peluang....

Pegi dan balik dengan menaiki bas yang disediakan oleh pihak urusetia. tido kat hotel rosa passadena..3 hari 2 malam..
kursus dari pagi sampai tgh mlm.. cuma ade kelonggaran sikit dari penceramah jalan2 hari khamis petang, dan kesempatan ikut k.zura bawa ku pergi ladang strawberi.. jalan kaki dari hotel ke ladang strawberi tuhh.. tu diiaa 45 minit dh x larat sampai jer terus beli aiskrim ngn strawberi krim sedapppp gileee... cm biasa la kan sblm blk beli sayur 7 paket rm10, jagung bakar, strawberi celop cokat, teh strawberi, jem strawberi, strawberi kering....

ni kali ketiga pegi cameron highland sepanjang 28 tahun.. bile lagi nak pegi sana nih??? emm mantan smkbdp cm mn?? jom planing cuti..


Share:

0 comments:

Catat Ulasan

99 KaTaKaTaKu

99

Popular Posts

Ditafsirkan oleh INCREASYEZ. Dikuasakan oleh Blogger.

Pengikut

Translate

Segala maklumat yang dipaparkan hanyalah tulisan peribadi penulis blog sahaja.

Jumlah Paparan Halaman

Copyright © INCREASYEZ | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com & Distributed By Protemplateslab